Merhabalar 3 ay 23 gunluk kızım var. Kızım masallah sakin uyumayi seven bir bebek. 2. Ayindan beri ellerini ağzina sokuyor. Basta boyle salya falan olmuyordu.ve elleriyle oynuyordu. Ama son 20 gündür gogus uçlarım cok fazla aciyo o emdigi sirada ve ellerini agzina sokuyor yuzunu kıpkırmızı yapiyor. Ağzından tükürükler çıkarıyor. Bunları yaparken de cok huzursuz. Atesi yok ama kafasindan sıcaklık geliyor. Uykusu da surekli bölünüyor . Damaklarina parmagimi surunce sakinlesiyor. Isırır gibi yapiyor. Son bi haftadır da on alt damagini 2 parmagini sokup cekip birakiyor ısırmak ister gibi. Cok hafif bi beyazlık var ve parmağıma hafif degiyor. Cok kızarıklık yok. Bu diş olabilir mi ya da bu ayda normal mi boyle yapması? Ilk bebeğim sizlere sormak istedim.