Ahmtefe11 Balkizlarim geçen gün sağlık ocağında aradılar bugün kontrolümüz vardı normalde ben 8 ay aşısı yok diye zannediyordum sordum hemşiremiz hayır aşı var dedi neden öyle dedi acaba bende merak ettim varmı yokmu diye
Esraaaanef Ahmtefe11 8 ay aşı yok boy kilo izlemi var 9 12 ay arası 1 ası var kızamık aşısı sağlık ocağı ebesiyim net bilgi yani 😉
Edaserhatmasal Ahmtefe11 aşı değilde kan değerlerine bakıyorlar sanırım kan alacaklardı bizden de önümüzdeki hafta
Balkizlarim Ahmtefe11 en iyisi hem öğrenmiş olursunuz başıma gelmedi hep normal aylarda oldukları için ✨✨
Ahmtefe11 Esraaaanef Aaa ben hemsiremize de sordum yok diye biliyorum dedim hayır aşı var Perşembe günü gel dedi
Filevrem Esraaaanef kızım 9 aylık bugün kızamık aşısını oldu 1 hafta sonra menenjit aşısını olsa bi problem olur mu? Bexsero 2. Doz olacak
Ahmtefe11 Balkizlarim en son zaten 6 buçuk aylıkken asi yapıldı şuan 8 ay 7 günlük bebeğim normalde bugün gidecektik doktorlar grevde olduğu için Perşembe günü gel dedi
Balkizlarim Ahmtefe11 Hiç bir fikrim yok gerçekten olmazsa bidaha bir sorun ben 8 aylık aşısı yok diye biliyorum acaba ne aşısı falan olucak belki gecikmiş bir şeydir falan ✨✨🌸