Gazel yok be kuzum.mumkun değil senelik avcılar çıkıyor ya balıkçılar donduruca tutup millete satılıyor ki oraya koymak zorundalar bitmesin diye suyu çözülsün kizart bnde de var kaç aydan beri dur kız bende yapam bide bime gidince marketlere dondurcuda bak bı ton balık hep alıyorum bazen