1 yaşındaki oğlum ateşlenin ce acile gittik be idrar yolunda enfeksiyon olduğunu öğrendik doktor aslında yatış vermem lazım ama kandaki enfeksiyon değeri düşük çıktığı için vermiyorum deyip antibiyotik yazdı birazdan idrar kültürü vermeye gideceğiz ama enfeksiyon olması çok canımı sıkıyor. Bebeği enfeksiyon geçirmiş anneler çabucak geçmesi için ne yapabiliriz