Gymy ya bana da diyorlar akrabalardan uzak duran vs ama kurulu düzenin istanbuldaydi arkadaş çevrem vs. Şimdi eşimin ailesi Konya'da. Benimkiler de Malatya'ya gitti. Biz tayin sebebiyle urfadayiz. Kışın iyi is arkadaşlari var eslerle görüşüyoruz ama yazın çok kötü. Kimse kalmıyor herkes ailesine gidiyor. Yetim gibi kaldık burda. Eşim öğretmen. Arabamiz yok o yüzden tatile de gidemedik. Etrafında kimler olduğuna bağlı. Boş akrabadansa yalnız kalmak daha iyi tabi