Leonsmom merhaba ben de etimesguttayim A life a gidiyoruz yakın diye. Vedat beye gidiyorum aslında tecrübesine güveniyorum ama çok soğuk bir insan , soru soramiyirum ve aradığımda akşam dönüyor sorduğunu cevaplayıp başka soruya müsaade etmeden kapatıyor. 3kez post açtım bu civarlarda doktor önerisi için