arkadaşlar ben 6 şubatta regl oldum. 1 hafta sürdü bitti. 10 gün sonra tekrar oldum bugün 20. gün ve asla bitmiyor. sürekli parça şeklinde geliyor. azalıyor seviniyorum biticek diye yok tekrar devam ediyor. polikistiğim var bekarken de doğum kontrol hapıyla düzene sokmustum, kızımda tedaviyle oldu zaten. doğumdan sonra ara ara düzensizliklerim oluyordu ama hiç bu kadar uzun sürmemişti enerjim azalıyor artık. normalde bugün doktor randevum vardı ama grev olduğu için doktorlar yok, bir sonraki randevuyu da 15 gün sonraya alabildim. doğumdan sonra hem düzensizlik hem korunma için tekrar hap verdi doktor ama saatli içmeyi unuttuğum için içememiştim. ben bu reglimi neyle kesebilirim?