Cimbomlu190553 3 yasinda oğlum tuvalete yeni alıştı şuan kaçırma falan yok sadece gece bezliyorum. 17 saatlik otobüs yolculuğu olacak ama her istediğinde tuvalete götüremiycem bezde taktırmaz. Nasıl yapıcam aklımda hiç fikir yok yardımcı olun😥
Deletedmom00881 Cimbomlu190553 ben bez takıyordum canım, otobüs mola verince de tuvalete götürüyordum başka çare yok
Didem_93 Cimbomlu190553 alıştırma külotlarından kullanabilirsin bu küloda tuvaletini yapabilirsin ama sadece bu yolculukta diyerek devamli hatırlatma yapabilirsin
Minikprenses_1 Cimbomlu190553 merhaba bende yeni alistiriyorum dışarı çıkınca klozete v.syapitor mu lazımlık mi götürüyorsunuz acaba
Cimbomlu190553 Minikprenses_1 hayır dışarı çıkarken yedek kıyafet alıyorum Ne olur ne olmaz diye de bez. Dışarı çıkmadan hemen önce yaptırıp cikiyorum. Dışarda gelirse cafe veya cami de wc ye gidiyoruz