ogrtmnanneee
Bebeğim 5 aylık 3 haftadan beri kabızlık problemi var. Gliserin Kansuk adlı bir fitil var onu uygulayınca yapıyordu hoca makatında çatlama olabilir o yüzden yapamıyor ve kabız oluyordur dedi. Fitili sürekli kullanma bağırsak tembelliği yapar dedi. 3 çeşit krem verdi (Hametan, Medecasol, Anestol) Anestolu sadece ağrısı olduğunu düşündüğünde sür, Mamasına da 1 tatlı kaşığı zeytinyağı koy ilaç vermek istemiyorum şu an dedi. Zeytinyağı işe yaramadı sonraki gidişimizde Duphalac adlı bir şurup var onu verdi bir haftadan beri sabah öğlen akşam 1 çay kaşığı kullanıyoruz ve ağrı kesici hariç kremlerini de 3 öğün sürüyorum maalesef işe yaramadı. Misket büyüklüğünde sert kaka yapıyor ve ıkınıyor zorlanıyor. Yarın doktora üçüncü kez götüreceğiz. Siz de ertelemeyin kabızlığın birçok nedeni olabiliyormuş. Çok geçmiş olsun.