deniz_s rıhtım pastanesinin pastaları çok güzel. Doğum günü içinde istediğiniz şekilde yapıyorlar . Ben görüşmüştüm ama şeker hamurundan pastayı sevmiyorum kimse de yemez bizde ailelerimşzle kutladık sadece diye yaptırmadım. Maket pasta kiraladım. Rıhtıma da istediğimiz büyüklükte her zaman yediğimiz bir pasta vardı onu yaptırdık. Fotolarda 1yaş maket pasta kulandık yemek için diğerini 😬