Benim kızım 2 aylık iki güne kadar 3 saate bir besliyordum uykuda da dahil bozmuyordum düzeni baktım mamayı bitiremiyor demek ki acikmiyor şimdi kendisinin istemesini bekliyorum gündüz 4 saat yakın acıkıyor, gece 4,5 saati buluyor. Uyanmadan mızırdanıyor ben de uyanıp hemen besliyorum. Bence normal ben de bebekken akşam 10da mama içip uyuyormusum sabah 5 e kadar cocuktan çocuğa kilosuna ya da bizim için mamaya falan göre değişir