Kızlar benim bebeğim sallanarak uyuyan ve bıraktığım an uyanan bi bebe 5 aylık doğdu doğalı gazdı kolikti derken böyleyiz uyku eğitimine başladım ama çok çok aşırı ağladı dayanamadım ağlamasına bıraktım yine sallıyorum ama çok da üzülüyorum ne zamana kadar böyle sallayacağım diye😞 varmı ben gibi olanlar ne zamana kadar salladınız ne zaman kendisi uyumaya başladı