Sebusebu Hiçbir farklılık yok, eskiden göğüslerim şişer süt sızardı (2 aylık anneyim) simdi sabah uyandıgımda bile yumusak. Sağma makinesi ile denediğimde 100 ml bandında cıkarken simdi iki meme 30ml zor görüyorum. Sebebi ne olabilir? :(
melosta Sebusebu 1 buçuk aylığım benim de yumuşak Gögüslerim önceden şişerdi. Ben çok üzüldüm ama kızım hastalandı ona bağlıyorum
Yaduuu Sebusebu memeler terbiye olmuştur belki. Sagimla emme arasında büyük fark var. Siz su iciminize ve bol bol emzirmeye devam edin. Sütüm yarıyor bol sütüm var diye hep düşünün.
Yeniaanne Anneler göğüs terbiye olur damarlar açılır göğüs yumuşar sıkıntı yapmayın beş altı çişli bez alıyorsanız tmmdır