Ee011 Arkadaşlar dolap uygulamasından bir ürün satıp küçük bi koli gönderen oldu mu kargo bedava yapınca ücret ne kadar çıkıyor
Tirtilinannesiii Ee011 bende güvenirliğini merak ettim. Bir iki şey beğendim tereddüt ediyorum çünkü daha önce hiç alışveriş yapmadım ordan
Tirtilinannesiii Minikkkuss pardon ben daha önce hiç alışveriş yapmadım dolaptan güvenilir mi acaba. Birde ödemeyi Trendyol daki gibi mi yapıyoruz
Deletedmom_41 Tirtilinannesiii Merhaba zaten Trendyol a bagli dolap, alacaginiz saticinin degerlendirmelerine bakabilirsiniz guvenilirligini anlarsaniz
smmamons Tirtilinannesiii ben hem satış yapıyorum hem alış ☺️ Gayet güvenilir merak etmeyin satıcının değerlendirmelerini okuyun mesela ☺️
Minikkkuss Ücreti ödediğinizde karşı tarafa hemen geçmiyor askıda bekletiyorlar ürün teslim edildikten sonra siz onaylayınca aktarılıyor 3 gün içinde onaylanmazsa otomatik onaylanıyor bence en güvenilir yanı bu
smmamons Ee011 ürünleri satarken kargo boyutu seçmenizi istemişlerdir onu doğru seçtiğinize eminseniz eğer fazla ücret çıkmaz. Kargo yaparken ücret ödemezsiniz ürünü sattığınızda hesabınıza yatan paradan otomatik olarak dolap kesiyor eger kargo sizdense ☺️