Merhaba kızım uç aylık ve bir haftadır meme reddi yaşıyoruz cok yıprandık hic emmiyor her yolu denedim artık çocuk hafiflemeye başladı uyumuyor ağlıyor kaşık biberon aldım az mama verdim sütünü de sağdım fakat sol göğsümde süt var ama pıt pıt süt düşmüyor böyle nasıl desem tıkalı gibi incecik süt akıyor neden kaynaklı olabilir böyle bisey yaşayan varmı ikisinden de 50 50 çıktı ama sol göğüs ipince ip gib süt akıyor