Linaaa34 merhaba, 2 uykuya nasıl geçtiniz acaba bebeğiniz kendiliğinden mi uzattı uyku aralığını. Benim kızım da 9 aylık (prematüre düzeltilmiş 8 aylık), hala ısrarla 3 uyku istiyor. 2 saat sonra illaki uyumak istiyor. Gündüz uykuları bazen toplam 6 saati buluyor bu nedenle gece çok zorlanıyorum. 1 hafta ısrarla 2 uyku yaptırdım ama çok huzursuz oldu, gündüz huzursuz olduğu için gece uykusu yine düzelmedi. Siz nasıl geçtiniz 2 uykuya