Afram_miram Ndrg-12 biraz mama ile destek ver hem sende dinlenirsin ben öyle yapıyorum sütüm yetiyor bazen de yetmiyor mama veriyorum hemen uyur hem emmesi kolaylaşır alışır falan deme alışmıyorlar
PoyrazinAnnesi26 Ndrg-12 benim eşimde uyuya kalıyor emzirene kadar ama ben tabiki uyandiriyorumm bütün yükü ustunuse almayın bırakın baksınlar geç uyu
Elifozcelik Ndrg-12 benim kızımdada sarılık vardı bende 6 saat uyumuştum alarm kurmama rağmen bişey olmadı bence vicdan azabına kapılma zaten annelik yeterince stresli ve zor. Bol bol emzirince geçiyor ☺️
Alparslanc Ndrg-12 şu annenin sorumluluğunun %1 ini babalar alsa yeter de işte herkes kendi canının kıymetinde 😑
Saudade Ndrg-12 bizde 1 aylıkken uyandırıp emmeyi bırakmıştık yani doktor artık bırak dedi ben uyandırmıyorum 4-5 saat uyuyor acıkınca kendisi uyanıyor vicdan yspmayin
denizyildizi__ Ndrg-12 benim kızımında yüksekti hep. Pandeminin başında doğum yapmıştım (sokak yasakları vs ) eve ışık cihazı kiralamıştık . 3 gün yattı öyle geçti sarılık