Zurafa ben devlette yaptırdım ama özele gidiyodum doktorum randevusuz ayarlamıştı devletten tanıdığı varmış aradı gittim direk çekildim. Çok zor randevu alınıyormuş oraya kadın doğumdan sıra alıp doktora diceksin ayrıntılı ultrason çektircem diye onlar yönlendiriyor vaktin yoksa özelde yaptırcam mecbur 10 ay önce 500 liraydı özelde şuan ne kadar bilmiyorum