10 aylık bebeğim var, doğduğundan beri uyku problemi çekiyoruz, çok fazla yanıma yatırmazdım ama artık bünyem dayanmıyor, evimiz de sobalı sürekli yataktan kalk yat yapınca çok fazla üşüyorum. Aybars 15 dk da bir yarım saatte bir uyanıyor, bu aralar yanıma alıyorum uyandığında pişpişleyince dalıyor tekrar öbür türlü Allah inandırsın 5 dakikada bir kalktığımı biliyorum yataktan. Alışır mı acaba bu şekilde yanımda yatmaya çünkü alışsın istemiyorum yazın kendi odasına koyucam beşiğini, sarılmıyorum ya da bağrıma basmıyorum, yanımda uyuyor sadece bu şekilde de alışır mı?