Yurtdisinda yasadigim icin almanca ogrenmek zorundayim.Kizim oldugu icin kursa falan gidemedim.7 aydir falan kendime bi ogretmen tutum bana ders cermesi icin.Ama kizimdan dolayi cok zorlaniyorum.Birakmak istiyorum kizim okula gidince yine ogrenirim diyorum.Bi yandanda mevbur ogrenmem gerekiyor diyprum.Cok kararsiz kaldim ne yapacagimi bilmiyorum.Siz evde nasil ders calismaya vakit ayirabiliyorsunuz acaba?