Biri1 8 buçukta yatırdım bebğimi ve sadece 12 ye kadar 4 defa uyandı.çıldırıcam gerçekten sabır çekiyorum buralarda.şimdide başında bekliyorum elimi üstünden çekince bağırmaya başlıyor yatağınınnyajında dikiliyorum.tahmini nezaman geçer ya
Selingns Biri1 benim oğlum sabaha kadar kuş uykusu yarım saat uyuyo iki saat uyanık sabah 8,9 a kadar böyle valla nasıl uyku düzeni verebilirim bende şaşırdım 3 ay 20 günlük oğlum
Alka Biri1 of . 2 ayı bugün doldu . Sabaha doğru 4de uyuyor o da 2 saat . Demek kaç ay olursa olsun uyumayan uyumuyor 😭😭
birmelekannesiiio Biri1 atak döneminde çünkü 4 ay atağı.. benim kızımda öyleydi svavanın zıp zıp hamağını almıştım onda uyuyodu tavsiye ederim
Mihracs Alka valla benim ki 6.5 aylık uyku denen birşey yok hen gece hem gündüz uykusuzluktan bayilacam soylenincede evdeki herkes bana kotu anne gözüyle bakıyor
Biri1 birmelekannesiiio ana benimkinin çok gazı var karnıngurul gurul nerden geliyor bukfar gaz anlamıyorum
Ayse-21 Mihracs bu kötü anne diye bakanlar bir gecede kendileri baksa çocuğa görseler nasıl olduğunu bende söylenince kaynanam bebek bu diyor ben babasını ne zorluklarla büyüttüm diye söyleniyor
Gizemgt59 Biri1 4. Ay atağı 🥺 geçiyormuş ben de bitmesini bekliyorum.. 2 hafta kaldı 5 aylık olmasına inşallah düzene girer
esraeerdogann Biri1 10ay 20 günlük bebeğim hala öyle bünyem alıştı artık😄bu aralar şöyle yapıyorum uyutup yanına tişörtümü koyuyorum kokumu alsın uyanmasın diye işe yarıyor gibi
Belinsu Biri1 of bizde öyleyiz sabır diye birşey kalmadı . 10 da uyuttum 12 ye kadar 10 defa uyandı . 1 de bi kalktı şimdi omzumda uyuyor . Bu 4 ay atagımı ne haltsa artık geçsin her gece sabahlıyoruz 😩
Umay55 Size kötü bir haberim var kızım 2.5 YAŞINDA ve 11de yattı bu saate kdr 5 defa uyandı😂 1.5 yaşında memeden kesince deliksiz uyumaya başladı bizim ki. Sizinkiler bence daha çok küçük 3_4 aylık deliksiz uyumak için
Biri1 Umay55 deliksiz uyku beklemiyorum zaten ama yani 2 veya 3 saate kalksa benim için çok kaliteli uyudu sayılır.Zaten deliksiz uyusa ben kaldırırm heralde hasta bu çocuk die öyle düşünün