susunbebekuyuyo prensesannesiiiiiiiiii 8 aylıkken emeklemişti büyük kızım hatta videosu var boş kola şişesine mercimek koymuştum onu sallıyordum birden emekleyip bana gelmeye başlamıştı 😍
elediyebiri prensesannesiiiiiiiiii Walla kizim Suan 10 aylik. 9 aylikken hatta tam bir Ay önce 14 subatta emeklemeye basladi. Altini degistiriyordum. Her zaman böyle dönüp oturur ya da kalkar oturur. O gün Bir baktim emekleyip kaciyor. Cok bir anda oldu. Heyecandan oturdum agladim 😂😂😂 kizimin bana 14 Subat hediyesi emeklemesi oldu.
Kadifemsii prensesannesiiiiiiiiii 6 aylıkken emekledi kızım . Tv ünitesinde duran teraryuma göz dikmişti . Ve 7 aylıkken kırdı tabiki 😬😬 farklı bir duygu çocuğum büyüyor diyorsunuz zaman çok hızlı akıp gidiyor diyorsunuz öyle birşeyler işte 🌸
denizsn prensesannesiiiiiiiiii 11 aylık emekledi . Uzakta bi oyuncak vardı ona doğru ilerlediğini gördüm çok minnoş oluyorlar o ilk anda 💖
simiyyy Emeklediğini göremedim ameliyat olmuştum hastanedeydim babası video çekmişti, kumun altından çıkan karette karette kaplumbağaları gibi ilerliyodu 🤍
dilek_demr58 8 ayljk ama emeklemedi hala çaba var ama dizlerini kirmio uzanarak gitmeyi deniyo onuda beceremiyo yuvarlana yuvarlana gidyo 🤭🤣
Medusafer prensesannesiiiiiiiiii büyük kizim 7 aylıkken emekleri öncesinde sürünerek heryere gidiyordu zaten o yüzden çok fark etmedi küçük kizim 6 aylık olmasına 1 gün kala emekleri o da 4 buçuk aylıkken sürünerek heryere gitmeye başlamıştı o yüzden o da çok fark etmedi ilginç olan ikisi de oturmadan emekledi 😀😀
kahvekokusuu prensesannesiiiiiiiiii benim bebegim kolikti ama belli zamanlarda degil uyanik oldugu her saniye katila katila ağlardı gözü açık tek bir resmi yok o derece bi gün onu uyuttum yerde biraktim aksam olmustu ben daha kahvalti etmemiştim kosa kosa biseyler yemeye gittim mutfaga bi baktim kapidan kafasini uzatmis bana bakiyor peşimden gelmiş elimde bicak vardı kosa kosa yanina gittim evde kim var ordaaa diye bagiriyorum çünkü daha 4 aylıktı emekleyecegini hic düşünmemiştim sonra bi baktim sürünüyor hemde ağlamadan hemde bana bakıyor cok mutlu olmustum oturup ağlamıştım 🥰🤗 bebegimi büyütürken yaşadığım en en en özel andi benim için
Olurolur prensesannesiiiiiiiiii 9.5 aylıkken başladı ilk ama üç ileri gitse durup pturuyordu 9 ay 20 günlükken takır takir gezer oldu şimdi pacalarimda 10 aylık oldu.Gordugumde çok sevindim ama bir hüzün de doldu içime büyüyordu kızım 😞☺️