Kizlar sorum yukarda 2bucuk aylik oglum var bronsit oldu hastanede yattik 6 gun evde yiz sukur suan ama burnu surkli hiriltili serum suyuyla yikiyorum ve otri bebe ile cekiyorum süreklili gun ici ama o hirilti bi bitmedi ve bugün oksurmeye basladi sizce nolml midir az da olsa oksurmesi tekrarrlamasindan korkuyorum daha 1 hafta oldu hastaneden çıkalı bitkisel uada herangi bir onericeginiz bisi varmi bana 😢😢