Arkadaşlar bebeğim 8 aylık ama gelişimi geri biraz ek gıdayı hiç yemek istemiyor sadece anne sütü içiyo onun dışında hiçbirşey kabul etmiyo bi türlü sevdiremedim arkadaşım polivit vitamin önerdi aranızda kullanan oldu mu hiç 8aylik verilir mibebekler içinmiş ama soru işaretleri var kafamda