Hanımlar bebeğimde mukuslu ve gürültü kaka gaz ıkınma ve kusma var. 2-3 hafta önce kusması çoktu şu an az. Bir hafta yumurta süt ürünleri diyeti yaptırdı doktor hiçbir değişiklik olmadı. Gastro dr ile görüştüm. 1 aylık çok geniş diyet yapması istedi. Doktora bu diyeti yapmasam çünkü sütüm azalıyor büyüyünce zaten kendiliğinden geçecekse dedim. Bu görüşünüzü destekliyorum çok sıkıntı yaşamazsanız yapmayın şok geçirmez ölüm tehlikesi yok dedi. Diyet yapmıyorum bu doğru mu? Diyet yapınca Hem ben hem bebeğim kalsiyum bir çok vitamin alamayacak ve iğrenç yapay mama içecek. En sonunda belki sütten kesilecek. Ama bi yandan da bebeğime zarar mı veriyorum?? Lütfen yorum bekliyorum…