Mutlubirkz_8 Merhaba kızlar ogluma alıtırma bardagı arayısındayım avent markasının dıger urunlerını kullanıyorum ama suluk yorumları kafamı karıstırdı damlatma oluyormus tavsıyesı olan varmı koku yapmayan damlatmayan bır suluk😬🤔 +6 dan sonrası ıcın
Bisaniye Mutlubirkz_8 weebaby aldım e-bebekten diğerlerine göre daha uygun fiyatlı. Güzel, sevdi bizim canavar
Janss Mutlubirkz_8 Nuk kullanıyorum çok memnunum . Hiç akıtma,koku,damlatma olmadı yaklaşık 7 aydır kullanıyor oğlum . Ama biraz güçlü çekmesi gerekiyor 🤦🏼♀️ Benim bile nefesim bitiyor çekerken 😋
Burcu0418 E bebekte var alıştırma bardakları minik bardaklar üçlü satıyorlar renk renk ellerine kolaylıkla alıyorlar küçük olduğu için ve içine yoğurt çorba ne biliyim suyu bile verebiliyorsun mutlaka dene derim
PrensesAlin Janss çeşitleri var hangisi acaba link atarmısınız? Ben avent kullanıyorum fakat çok akışkan fazla gelince suda mamada heba oluyo ağzından heryerine akıyo 😒
OlgaArslan Mutlubirkz_8 https://images.app.goo.gl/HMb2jvputCbBNTox5 👈 alıştırma bardağı olarak bunu tavsiye ederim mama bile içtik kesinlikle akıtma damlatma olmadı https://images.app.goo.gl/xq3XENBAZJURKHBq7 👈 suluk olarak da bunu tavsiye ederim bu da akıtmıyor ve yatarak bile su içebilir çok fazla da gelmiyor diğerleri gibi. Haa bide diğer sululuklar gibi koku yapmıyor tavsiye ederim
Janss PrensesAlin Bende bu mavi olandan var . https://www.babymall.com.tr/urun/nuk-silikon-emzikli-fc-learner-pp-kulplu-biberon-sirinler-150-ml-6-18-ay-nuk-nb5215219?gclid=EAIaIQobChMIzPTZp7uo4wIVkxoYCh1tJgkMEAQYBiABEgJt8PD_BwE
Gulnuraraserol Mutlubirkz_8 bende avent için olumsuz yorumlar okudum ama araştırdım ve avent almaya karar verdim iyi ki almışım hiç sorun yaşamıyoruz oğlum gayet güzel su içiyor öncesinde su içiremiyordum
Pbebek Rabiays kullanıyor musunuz ben de aldım güzel gibi geldi ucu felan ama çok yorum bulamadım koku veya akıtma oluyor mu