Merhaba arkadaşlar 21 aylık kızım var 9 10 aylıkken net olarak.baba dede diyordu 1 yaşındayken hayvan sesleri çıkarıyordu tavuk deyince gid gid kopek deyince hav derdi suan hiç biri yok şimdide abi ditti diyor anlamlı mi anlamsız mi bilmiyorum dediklerimi anlıyor ama konusmuyor ben herseyi ismini söyleyerek anlatarak yapıyorum sarki soyleyerek dudaklarıma bakıyor ama kelime söylemiyor bu normal.mi anormal mi ben anlamadım bu durum kafama takılıyor bir sorun var mı diye sizlerin ne zaman konuştu