Domino Kızlar doğum.yapali 6 ay olacak bugün hafif kırmızı kan geldi sonra kahverengi olup akmaya devam etti şu an hala kahverengi akiyor adetin son günüymüş gibi neden böyle oldu acaba başına gelen var mı 😳
deletedmom4842 Domino Sanırım adet olacaksın ama benim başka kırmızı değil kahverengi gelmişti sonradan kırmızı oldu
Nisaasel Domino ben de 6 ayı doldurmak üzereyim hala adet olmadım 5. Aydayken bahsettiğiniz gibi kahverengi leke geldi bi kaç kez devamı gelmedi doktora gittim yara oluşmuş rahim ağzında dondurdu doktor
Nisaasel Domino 40 ınız çıktıktan sonra doktora gittiniz mi bilmiyorum ama ben gitmemiştim bu durumu yaşayınca gittim o zaman da yara olduğunu öğrendim
Fatmanurr Bende aynı durumu yaşıyorum 10günde bir birkaç damla geliyor kahverengiye dönüp duruyor anlamadım gitti.
birkayrazeydannesi Bende 6 ay oldu hala olmadım ve karnım tekrar hamileymişimm gibi şiş sizdede böyle bir şişlik oldumu
Domino birkayrazeydannesi bende oldu canım şüphelenip gidip test bile aldım ama adet olmayınca olur öyle dedi annem. Adet oldum yeni doğum yapmışım gibi sarkildi. 🙄
deletedmom4842 Zeyk Tabii olabilir ama adet kanaması mı yoksa hala lohusalık mı bunu ayırt edebilirsin kanaman bitip mi adet oldun? Yoksa kanaman ara ara bitiyor sonra tekrar oluyor sen bunu adet mi sanıyorsun?
Zeyk deletedmom4842 adet oldugum zamnlarda ki gibi sancı oldu cok degil ama birde cok tatlı yeme isteği oldu adet gibi bi knama yani bnde şaşırdım40 cıkmadan olunur mu diye 🙄
Domino Zeyk şancı doğumdan sonra olması çok normal rahim toparlanıyor ama ara ara kanaman olup kesilip tekrar oluyorsa lohusa kanaması olabilir. Emziriyorsa tatlı yeme isteği daha çok oluyor.
Domino birkayrazeydannesi emziriyorsa 1 seneye kadar olmaman normal diyor doktorlar. Ama yap istersen için rahat eder
Betlcelik Benimde 3 aylık iğne oldum 40im çıktı haftasına adet oldum ve her ay duzenli 10 gün boyunca geliyor iğneden olur dedi doktor 6 ayimiz dolsun diye bekliyorum
Domino Betlcelik Ben igne olmak istemiyorum canım en azından düzgün takılırsa %99 korur spral ınsallah iyi de gelir. Sabah kırmızı kanamam vardı şu an köyü kahverengi oldu yarın 3.günü olcak takarlar mı bu şekilde spral ya