Mavi1_ozdenir Merhaba gece elim ayağım titredi üşümek geldi içime karın agrisi açlık hissi baygınlık hissi bunlar şeker düşmesi mi yükselmesi mi acaba o gün kanda aldırmıştım 3 tüp birde adet olmustum