Arkadaşlar 19 Mart’ta tamı tamına 1 ay olucak tuvalet eğitiminde olalı. Ve nasıl bir yol kat ettik bahsedeyim.bu arada 6 Mart 2 yaşına girdi oğlum.
Vallaha şuan çişi kakası geldimi söylüyor hani anlıyor çiş kaka geldiğini yalnız tam bana yada eşime söylerken altına yapıyor. Hani daha tutmayı bilemediği için bize söylerken altına yapıyor. Bu daha ne kadar daha sürer tecrübeli annelerim lütfen bilginize ve moralinize ihtiyacım var 🙏