Benim bebeğim tam makat geliş pozisyonunda doğduğu için bi ilk doğduğunda çekildi tip 2 a çıkmıştı bi de 2 aylıkken getirin dediler ama illaki o gün gidemedik. 2,5 aylık gibi olduğunda gittik normale dönmüştü. Bence yani illa hemen 45.gün ya da 1 ay her neyse verilen süre illa aynı gün hemen gidilecek diye bişey yok. Akan bir hayatımız var sonuçta. Kimi zaman bebekle evden dışarı adım atılamıyor. O yüzden bence biraz geçte gidilse olabilir ama çok da uzatmayın derim.