kubramomm- Kızlar merhaba bebeğimin bıngıldak tarafında göcüklük var böyle kaşık gibi resmen dokununca doktor normal dedi ama internette baktığımda normal değil diyor. Sizin brbeklerdedr kaşık gibi göcüklük varmı dokununca 4 ay 10 günlük dogdugundan beri var ama elleyince fark ediliyor
Kuzeybabyy kubramomm- doktora inanın siz bize veya internete değil ☺️ 14 aylık hala az var zamanla kapanıyor merak etmeyin
sarmaliklahana kubramomm- kız sakın doktora gidip böyle anlatma azarlar valla 🤭 Doktor bişey yok demiş İnternete ne bakıosın sen. Öksürük yazsan kanser yapıo adamı zaten 😆
Dyglila kubramomm- basık bıngıldaktan değil şişik bıngıldaktan herzaman korkmalıyız canım. Doktorun allah korusun bişey olsaydı söylerdi zaten. Ki normal korkma.
kubramomm- Deletedmom00881 evet evet olmasi gereken o zaten beyinin büyümesini engellemiyor ama kaşık gibi göçük olması aklımı karıştırdı sadece ya
kubramomm- Dyglila haklısın sadece göçük olması beni endişelendirdi bazı arkadaşlarım bizim bebeklerimizde göcüklük yok elleyince dümdüz sadece yumsak diyolar benim bebeğimin de düz değil bıngıldak kısmı içine göcuk kaşık gibi
Birisibirisi Bıngıldak çöküklüğü ya açlıktan ya susuzluktan hastaysa yada ağlamaklıyla oluyor diye biliyorum şişerse tehlike diye biliyorum tabi çöküklük hiç geçmezse Ozmn tehlikeli
Eylulnida kubramomm- ben çok korkmuştum ilk farkettgimde bir guj önce sağlık ocağına gitmiştim oraya baskı yapmıştı acaba ondan mı oldu diye Ebeye birsuru laf söyledim günahını aldım meğerse bıngıldakmıs sonradan öğrendim 1 buçuk 2 yaşına kadar anca kapaniyomus galiba çok ellemeyin yinede ne olur ne olmaz
Dyglila kubramomm- peki ayaktatamı öyle. Mesela benim kızımı uzandırdığım zaman hafif basık olup kalp gibi atıyordu. Ayaktayken normaldi. Doktorumuza söylediğimde normal demişti.
Ozlemmpamir kubramomm- kesinlikle korkma internette yazan herşeye inanma hatta . Biz 9 aylığız hala bizde de var gayet normal öyle olması şişiklik olursa kork zaten doktoruna güven ☺️
Asden Ben de bir şey sormak istiyorum size. Bebeğim 8.5 aylık. Kafasının enseye yakın kısmında, saçlı deride. Sağ ve sol tarafta 2 tane yuvarlak var. Kafa alt kemiği mi onlar? Sizin bebeklerde de var mı?