Arkadaşlar EVOLVİA AR kullananlar var mı..
2 Kutu Aptamil ar kullandım 2.kutuda resmen kusması başa sardı 🤦🏽♀️ mamada kötü bir koku aldım acaba ondan mı bilemedim..
Vermedim daha nöbetçi eczanede EVOLVİA AR buldum aldım şu anlık kusmadı tabi. Kullananlar var mı acaba iyi mi ettim kötü mü bilemedim