Bebeğim 3,5 aylıktan bu yana yani şuan 4,5 aylık eşim ve benim dışımda herkesin kucağında ağlıyor kimseye kendini sevdirmiyor kovidden dolayı iyi oluyo ama ne zaman geçer bu şuan tanıma aşamasında diye sadece bizi istiyor herkeste dudak büzüp ağlıyor 😂