Senemmm11 şortlar 100 TL tişörtler 50 TL takımlar 50 TL Tulumlar 100 TL hepsi tertemiz yırtık sökük yoktur. Adet bazında baktığınız zaman çok uyguna geliyorlar. Bunlar dışında satmak istemediğim yanında göndereceğim bir sürü zıbın, çorap, tişört daha var. Görenler üstte kalması için yorum yaparsa çok sevinirim 🙏🏼☺️
Snowglobe Senemmm11 üstte kalsın. Doğrulamak adına soruyorım. Örneğin şortlar 100 demişsiniz ya hepsi toplamda 100 TL dimi
Senemmm11 Sibel1881 ben sana yazdım. Anasayfada 3 çizgi var sol üstte ona tıkla, sonra kullanıcı adın yazıyor altta ona tıkla, özel tartışmalar yazıyor ona tıkla orası özel mesajlaşma oluyor tıklayınca mesajımı görürsün zaten bana ordan yanıt ver ☺️