İçinize şüphe düşürmek istemem ama çocuk sözkonusu olunca ince dokumak gerekir
benim oğlumda dalıyordu bi ara doktorumuz epilepsi belirtisi olduğunu takip etmem gerektiğini söyledi
eğer daldığı zaman seslendiğinizde bakmıyor sa dürtüp salladığınızda tepki vermiyorsa doktor kesin götürün epilepsi nöbeti geçiriyor olablr absans denilen bir nöbet
İmkanınız varsa o an video çekip doktorunuza atın
benm oğlumun dalmaları bitti artık dalmıyor dönemsel di sanırım ama ben yinede norolojiye götüreceğim