minnakimm ateşi yoksa asla ilaç vermeyin, bünyesine boş yere ilaç sokmayın. Her çocuk bir olmuyor bünyesi daha hassas olanlar da ateş yapıyor kimisinde yapmıyor diğer aşıları ateş yaptıysa yapabilir, eğer hafif ateşli ya da tamamen ateşsiz atlattıysa bunu da öyle atlatır inşallah