Merhaba kızım 1 yaşına girecek neredeyse ve hala ilk gün ki gibi koynumda yatıyor. Emziriyorum emdiği için gece bazı saatlerde uyanıyor. Odası var yatagı da var fakat yatağı beşik şeklinde yani gece aglayınca yanına gıdıp uzanıp emzirme yapamayacagım bu işi nasıl çözebilirim. Kucagıma alıp emzirip yerine koymak bana cok z Or gelıyor. 😣 beşik pişmanlıktır satabilsem satıcam sıfır hiç kullanamadım kocaman beşiği 🤔😕