nihal-oguz1 Ben de gümüş kapakla rahata erdim dayanılır bir acı değil gerçekten. Bir gün boyunca bir memenize müsaade edin kapağı takın. İçine süt de dolar hemen bir bucuk günde iyileştirdi beni. Sonra da öbür memenize yapın aynısını çok emzirmeyin ki tedavi olabilsin. Nemli kalması önemli
nunishay Göğüs kalkaninda dikkat edin 45 dakikadan fazla kullanmamak lazım. Süt kanallarını tikayabiliyormuş
Burcuylgn Zeynepun24 birde taze cevizin içini tavada kavururup, pamuklu bezin içine koyup, iyice vurup beze yağını çıkardıktan sonra göğsünüzde bekletiyorsunuz geceden sabaha kadar. Mucize gibi iyileşiyor ve bidaha hiç yara olmuyor. 2,5 yıldır emzirdiğimden 😅