Arkadaşlar merhaba bebeğim 1 ay 1 günlük ben 40 gün bebek dışarı çıkmaz hurafelerine inanmıyorum baştan bunu söyliyim hafta sonu bebeğimi ilk kez dışarı çıkarttık temiz hava alsın diye pikniğe gittik çok mutlu oldu bol bol uyudu hep ama hep gölgedeydi fakat eve geldiğimizde yüzü kıpkırmızı olmuş dünde aylık kontrolümüz vardı doktor geçer ama koruyucu sür dedi.Siz dışarı çıkarken bebeğinize neler kullanıyorsunuz bana acil bişi önerirmisiniz hemen alıcam