Y-A-Annesi Kızlar 39. Haftada doğum yaptım ben atak haftası için 40 hafta diye mi hesapliycam nasıl hesaplıyoruz
Uykusuzhergeceeee Y-A-Annesi ilk 5. Haftaysa sizin 6. Hafta olacak o şekilde hesaplayın bir hafta fazla yani. Tabii bazı bebekler ataktan bir hafta önce veya sonra da olabiliyormuş siz anlarsınız zaten atak olduğunu 😬🥲
Liyaninannesiiii Y-A-Annesi bizde tutuyor hep atak haftası. 40 hafta hesaplanıyor yani doktorun ilk söylediği tarih
Lidya-t Hesaplama rahat et.Hiç ayak falan yaşamadım da hesaplamadımda niye şimdiden geriyorsun kendini