Kızlar bebeğim bir uzun kollu zıbın üstüne üst uzun kollu altına patikli alt sonra bunların üstüne bi tane daha alt üst takım yada tulum giydiriyorum yani çift kat giyiniyor. İyi mi yapiyorum anlamadım 2 gündürde kakası yeşil ya benden yada bebeğim üşüttü. Bazen şapkasını çıkarıyorum odalar arası geçerken bile yelden üşüyor sanırım. Eldivenlerini çıkarayım rahatlasın diyorum 2 dk sonra anında buz gibi. 45 günlügüz
ayrıca yatarkende 2 kat battaniyeyle uyuyor ev 22-23 derece