1.5 ay önce eğitim aldık başlarda iyiydi bebeğim . Ama çok tepki gosteriyor hala 7. Aya giricez. Uykudan uyanınca uykuya 2 saatte dönüyor çok ağlıyor. Uyku danısmanı da eğitim biterken atak haftasında düzelir dedi 1 ay oldu düzelmedi yazdım cevap da vermedi. Rutinimiz var yanında oluyorum uyuyana kadar temasımız var hep yanındayım yumuşak metod ama gel gelelim yine kısa uyku uyuyor gece yine uyanıyor