Ezgiitopuzzz doğduğu günden beri mama ile beslendi şimdi 10 ay bitmek üzere 1.aydan itibaren uyanmasını bekledim gece 11 gibi veriyordum sonra 3 gibi uyanırdı,sonra bir daha sabah ,böyle daha iyi alışkanlık olmuyor acıkınca zaten kalkar endişe etme annesi şimdi çok rahat ediyoruz mesela ,eğer uyanmadan verseydim o saatlere alışacak acikmasa da isteyecekti,bebekler rutini seviyor uyandikca bir rutin oluşur zaten