444434 ben 4.5 aylıkken başlamıştım mama içiyordu sadece ve 4. ayına girdiğinde yemek yemesi nerdeyse sıfıra inmişti kilo alımı baya azaldığı için doktoru başla dedi 6 aylıktan küçük diye iyice ezip blenderdan geçirdim hafif sulu şekildeydi sorun yaşamadım pütürlü verdiğimde öğürüyordu 😂 ama bi çok arkadaşımdan duymuştum korkup vazgeçmedim normal olduğunu farkettim sadece yoğurdu hiç sevmedi bende ısrar etmedim sonra yine denerim diye şu an 5.5 aylık oldu yoğurt dışında her sebzeyi seviyor yavaştan blender kullanmayı bıraktım haşlayıp çatalla eziyorum bugün blw denilen yöntemle patates denedik kızardı öğürdü ama iki üç çabadan sonra onada alıştı. korkmayın vazgeçmeyin gerçekten sevmediklerinde belli ediyorlar zaten ama onun dışındaki dille itmeleri yememe surat ekşitme olaylarına takılmayın oyım oynayarak kafasını meşgul ederek yedirmeyi deneyin derim. bunlar benim naçizane kendi yaşadıklarımdan tavsiye siz daha iyisini bilirsinşz elbette 🌸