defesiz Kızlar kızım 1yaşında emziriyorum sağ göğsüm şişti sertlik var top gibi büyükler diyor ya sütün çekmiştir öyle dediler ne bu olan var mı ne yapmam lazım🌸🌸
Lenavegeceninannesi defesiz benimde olmustu bi kac kere hakikatten cekiyor sut gecer geciyor sicak dus slip gogsunuze kompres yapin
defesiz Lenavegeceninannesi ya gerçekten bir gün öncesi canım bişey çekmişti önemsemedim şimdi bi duşa gireyim bari🌸sağ olun
HappymamM Ay benimde oldu normalde dönüşümlü olarak sağ sol emzirirdim ama sertleşme olduğunda sertlesen göğsumden daha çok emzirdim geçmişti aksama bişi kalmamıştı
Mel93 defesiz ağrı yoksa sorun etmeyinn ılık duş emzirme geçer. Benim hafif agrı oluyordu mastit gibi değil ama agrısı olurdu hemen ters emzirme yapardım geçiyor öyle aklımızda olsun
Mel93 defesiz sağ göğse bebeği sağ kolun altından tutmak sol göğüse bebeği sol kolun altından tutmak. İnternette var yazın görsele bakın çok işe yarıyo