Eceedemiiir 45 gün önce doğum yaptım dikiş yerlerim hala kızarık şekilde duruyor sizce bı doktora gozukmelimiyim
Eminneee Eceedemiiir Benimde 2 ay 10 gün oldu hala kırmızı doktorum dikişlerimin gayet iyi olduğunu söyledi bi problem yoktur bence acımıyorsa sızlamıyırsa
BalarisiYusra Eceedemiiir normal bence benim dikiş yerlerim de kırmızılığı hemen sönmedi bi kaç ay öyle kaldı
Eceedemiiir Eminneee Arada sizlamasi var oda normalxir diye düşünüyorum doğumdan 1 hafta sonra gittiğim de doktor dikişlerin kızarmış diye krem vermişti ama hala kırmızı kalınca merak ettim
Eceedemiiir Suzi-12 Kişiden kişiye değişiyor demek ki eltimin geçmişti hemen benim gecmeyince kafama takıldı
BalarisiYusra Eceedemiiir benim birde yara olmuştu yara olan yer kırmızıydı yine baya ondan biraz uzun sürdü kırmızılık
Eminneee Eceedemiiir Sızlaması normal aslında iç dikişler 3 ayda anca iyileşiyormuş ama senin için rahat edecekse yine git doktoruna ama bi problem olsa kızarıklık dışında belirti olur ya kanama ya enfeksiyon