Kızım 1 yaşına girdi yaklaşık 1 aydır sürekli peşimde, bacağıma yapışık minik bir 🐼:) 1 yaşına girmeden yürümeyi öğrendi. Bir yere gitmek istediği zaman elimden tutup birlikte gitmemizi istiyor. Odadan çıktığım an kıyameti koparıyor. Yemekti, oydu buydu diye yere bırakıyorum ağlayıp parçalanıyor kucak diye. Kimsenin kucağına da gitmek istemiyor. Daha küçükken kendi kendini oyalayabiliyordu, artık bensiz adım dahi atmak istemiyor. Her şeye ağlar oldu. Sürekli vızıızızızızızızızzzzz🤪 Ne yapacağımmm nasıl düzene bindireceğim yardımmmm.