Her akşam deilde arada işte bir blog yada bir makale gibi bir post açmak istiyorum başlık
BIR KERE BEBEK
Sevgili Anneler
Bebek olduk cocuk olduk ergen olduk genç olduk şimdi anne olduk ilk defa farklı ama gerçek bir duygunun içindeyiz bazı annelerimizin bebeği hasta uzgun bazi annelerimizin bebeği uyumuyor uzgun bazı bebeklerimiz zayıf iştahsızlık çok kilolu v.b hepimizin tatlı şikayetleri kimseye deil bu şikayet bizedir SEVGİLİ ANNELER hepimiz anneyiz bebeklerde bebek en iyi sen onu tanırsın uyumuyorsa kokunu istiyor hastaysa ilgini istiyor zayıfsa kilo deil sağlıklı açıdan bakmanı istiyor istahsizsa mideleri nedir ki küçücük bisey ama işte anneliktir bu🥰🌺SEVGILI ANNELERİMİZ BEBEKLERIMIZ konuşarak bisey ifade edemiyor ağlayarak ifade eder ağlamakta onların en doğal hakkı aglamasalardi hiç bu kadar ilgilenmezdik demem oki her bir evladımız bir kere bebektir ağlasınlar az uyusunlar yemek az yesinn ama sağlıklı olsunlar anneligimizin tadını çıkaralım 10 yıl sonra bir muhabbet geçerse bizde deriz AYYY EVET BENIM OĞLUMDA KIZIMDA OYLEYDI sonra bize o kadar komik ve anlamlı gelecektir ki…o anılar kalır işte