Anneler, işe başlayacağım için süt sağıp buzluğa koymuştum. Yaklaşık 8 9 adet vardı.
4 gündür annemde kalıyorum, eşim vardiyalı çalıştığı için. Eve bi döndüm ki buzdolabı bozulmuş, buzluktaki herşey erimiş. Ben ne yapacağım onları şimdi 😣 Bugün çözülmüş olduğunu bilsem bebeğime içirirdim ama belki de 4 gündür erimiş halde 😔
Lavobaya dökmek te istemiyorum. Ne yapılır lütfen akıl verin. İçim acıdı 😣😣😣